AFF2024: Skolenes dag på Gamle munch

Date

20. Nov - 20. Nov

Time

10:00 - 14:30

Place

Tøyengata 53, 0563 Oslo

Program

Registrering

Eventyrstund med Abloom crew

Filmvisning

1 t. 56 min.

Filmvisning

1 t. 57 min.

20.11.24 – Skolens dag på Gamle munch

Velkommen til Abloom filmfestival 2024: Feiring av norsk litteratur!

Bli med på mye moro, hvor vi feirer norsk litteratur! Utforsk spennende filmvisninger og møt Abloom-maskoten på AFF-dagene.

Contact us

Do you have questions regarding this event?

Contact

Other events

Rideglede for alle! (vinterferieprogram)

🎠 Velkommen til “Rideglede for alle” – Vinterferieprogram! ❄️ Bli med på en fantastisk opplevelse i vinterferien på Alna ridesenter! 🌟 “Rideglede for alle” er et inkluderende program der barn og unge får sjansen til å oppleve magien ved ridning, lære om hester og knytte nye vennskap i trygge og morsomme omgivelser. Hva kan du […]

Read more

Mini Abloom paraidrettsdag 2025

Velkommen til paraidrettsdag! Paraidrettsdagen er en dag fylt med lek, moro og idrett for barn og unge i Oslo 🤹‍♂️🏀🎉. Målet er inkludering og glede gjennom idrett, uavhengig av funksjonsevne. #InkluderendeIdrett 🙌 I år vil vi få studenter fra Norges idrettshøgskole i Oslo med på laget. Disse studentene vil være med på å planlegge og […]

Read more

Mini Abloom para sports day 2025

Welcome to para sports day!The para sports day is a day filled with play, fun and sports for children and young people in Oslo 🏀🎉. The aim is inclusion and enjoyment through sport, regardless of functional ability. #InkludierendeDrett 🙌This year we will have students from the Norwegian sports academy in Oslo join the team. These […]

Read more

Abloom’s International Reception

Theme: “Education – The Right to Real Education!”Henrik Ibsen Theatre and Museum, Oslo Join us for Abloom’s International Reception, a key event of the Abloom Film Festival 2025, where we will explore this year’s theme, “Education – The Right to Real Education!”. The evening will focus on how inclusive education can empower individuals, bridge divides, […]

Read more